Sarcina si exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel au aceasta denumire dupa numele doctorului Arnold Kegel, care a cautat o metoda pentru controlul incontinentei urinare. Exercițiile de acest tip întăresc musculatura planseului pelvin, care sustine uretra, vezica urinara, uterul si rectul. Cel mai benefic lucru este ca ele pot fi executate oriunde fără ca nimeni din jurul sa își dea seama.

Cu exercitiile Kegal, sarcina poate fi mai confortabilă înainte, în timpul și după nașterea bebelușului. Cu un exercițiu adecvat de acest gen, va puteți întări mușchii vaginali și puteți avea o sarcină mai ușoară. Cu ajutorul lor vă întăriti mușchii pelvini, care devin slăbiți în timpul nașterii. Acest lucru ar putea duce la probleme de control al vezicii urinare. Pentru a găsi mușchii corecți pe care trebuie sa ii folosiți, prefaceți-vă că încercați să nu mai urinați. Strângeți aceiasi mușchi câteva secunde și apoi relaxați-vă. Repetați acest lucru la fiecare câteva secunde. Este destul de simplu. Nimeni nu trebuie să știe că le faceti. Doar asigurați-vă că respirați în timp ce faceți exercitiile kegal. Este important să nu exagerați în primele câteva săptămâni după naștere. În caz contrar, ar putea deveni foarte dureros. Trei seturi de câte zece repetări pe zi sunt ideale.

Exercitiile Kegel, exercitii adecavate, muschii pelvini, sarcina usoara, mersul pe jos, inot, yoga, stresul si presiunea din corp, tonusul corpului, exercitii in timpul sarcinii, muschii vaginali, uterul, vezica urinara
http://bestroinfo.ro
Alte exerciții sănătoase care pot fi efectuate în timpul sarcinii:
Înot

Mulți medici și profesioniști în fitness afirmă că înotul este cel mai sigur exercițiu pentru femeile însărcinate. Înotul vă menține tonusul corpului fără a vă stresa articulațiile. Înotul este un exercițiu cardiovascular sigur care vă poate ajuta să vă mențineți tonifiata pe tot parcursul sarcinii.

Mersul pe jos

Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții generale, mai ales dacă sunteți gravidă. Este sigur pentru corp și va poate menține într-o formă excelentă. Purtați întotdeauna pantofi buni si comozi.

Yoga

Yoga are reputația de a ușura stresul și presiunea din corpul dumneavoastră. Majoritatea formelor de yoga sunt sigure atunci când sunteți însărcinată, atâta timp cât le evitați pe cele mai riguroase. Unii instructori de yoga oferă chiar și cursuri speciale pentru femeile însărcinate. În timp ce faci yoga, evită să stai întinsa pe spate și încearcă să nu te întinzi prea mult.

Cu exercitiile Kegel adecvate și antrenamentele cardiovasculare sigure, sunteți pe drumul către o sarcină sănătoasă si mai ușoară.

Distribuie acest articol!!!
Sufletele de mamă n-au nicio cumpătare la recunoștință, cum n-au nici la iubire. Hortensia Papadat-Bengescu Femeile sunt aristocrate, iar mama ne face întotdeuna să simțim că aparținem unei clase alese. John Lancaster Spalding

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *